Deze site biedt beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden u aan over te stappen op Edge, Chrome, Safari of Firefox.

VANDAAG BESTELD, morgen in huis*

ACHTERAF BETALEN met Klarna

GRATIS VERZENDING vanaf €50

Winkelwagen 0

🎉 Je bestelling komt in aanmerking voor GRATIS VERZENDING! Besteed nog €50 voor GRATIS VERZENDING!
Sorry, het lijkt erop dat we niet genoeg van dit product hebben.

Producten
Subtotaal Vrij
Inclusief btw. Verzendkosten worden berekend bij het afrekenen.
  • American Express
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • Google Pay
  • iDEAL
  • Klarna
  • Maestro
  • Mastercard
  • PayPal
  • Visa

Wettelijke kennisgeving

WETTELIJKE GARANTIE

Onze producten voldoen aan de wettelijke garantie, wat betekent dat ze bij normaal gebruik en correcte toepassing de eigenschappen bezitten die een consument redelijkerwijs mag verwachten.

Wettelijke garantie is niet van toepassing op:

  • Normale slijtage als gevolg van gebruik.
  • Schade door onjuist gebruik, zoals het toepassen van overmatige druk, gebruik met agressieve chemicaliën of opslag onder extreme omstandigheden.
  • Producten die niet volgens de instructies zijn gebruikt of onderhouden.

Indien u een defect constateert dat niet door normaal gebruik of slijtage is veroorzaakt, neem dan contact op via info@foamgrip.nl.


KLACHTENREGELING

Wij streven naar tevreden klanten en een optimale dienstverlening. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan kan een klacht worden ingediend via onze klachtenprocedure.

Hoe dien ik een klacht in?

  1. Stuur uw klacht per e-mail naar info@foamgrip.nl.
  2. Omschrijf uw klacht duidelijk en volledig en stuur, indien nodig, aanvullende informatie zoals ordergegevens of foto's.
  3. Wij reageren binnen 14 dagen op uw klacht. Indien een klacht een langere verwerkingstijd nodig heeft, ontvangt u een bericht met een indicatie van de termijn waarin een uitgebreider antwoord kan worden verwacht.

Geschillenbemiddeling
Indien wij er samen niet uitkomen, kan het geschil worden voorgelegd aan WebwinkelKeur via de volgende link:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Als onze webwinkel is aangesloten bij WebwinkelKeur en de bemiddeling niet tot een oplossing leidt, kan het geschil worden behandeld door de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur. De uitspraak hiervan is bindend en zowel de consument als de ondernemer stemmen in met deze uitspraak.

Voor de volledige klachtenregeling verwijzen wij naar Artikel 14 - Klachtenregeling in onze Algemene Voorwaarden.